منتظران قائم آل محمد(صل الله علیه واله)
منتظران قائم آل محمد(صل الله علیه واله)

منتظران قائم آل محمد(صل الله علیه واله)

بیداری ایشه ها

حدیثی از امام علی (ع) درباره ی انتظار فرج


بدانید آنان که در زمان غیبت حجت خدا در دین خود ثابت مانده و به خاطر طول مدت غیبت منکرش نشوند، روز قیامت با من هم درجه خواهند بود.  

 



امام علی (ع) فرمود:

خداوند در آخرالزمان و آن هنگام که روزگار به سختی می گذرد و مردم در جهل و نادانی، غوطه ور میشوند، مردی را بر می انگیزد که:

1-با فرشتگانش او را تایید میکند     2-پیروانش را نگه میدارد.      3- با آیات و معجزات خود ، یاریش میدهد.    4- بر روی زمین ظاهرش میسازد تا اینکه همه اهل زمین در برابرش تسلیم شوند چه از روی اختیار و چه از روی ناچاری.     5-زمین را پر از عدل و داد و نور و برهان و استدلال می کند، تا سراسر گیتی را زیر پرچم خود درآورد.          6- هیچ کافری نماند، جز اینکه ایمان بیاورد.     7- هیچ فاسدی نماند، جز اینکه ، درستکار گردد.      8-تا آنجا که درندگان در حکومتشان زندگی مسالمت آمیز داشته باشند.         9- برکت های زمین و آسمان ظاهر شود.      10- گنجها برایش پدیدار گردد.      پس خوشا به حال کسی که حکومتش را درک کند و سخنان دلربایش را بشنود./ بحارالانوار،ج52، ص280.

........................................................................................................................................................................

امام علی (ع) فرمود:

انتظار فرج بکشید و از رحمت خدا ناامید مگردید. زیرا محبوب ترین اعمال نزد خداوند عزوجلّ، انتظار فرج است. و همانا منتظران فرج، مانند شهیدانی هستند که در راه خدا در خون خود می غلتند./ بحارالانوار،ج52،ص123.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد